уторак, 17. октобар 2017.

TMI tag

Ćao svima ljudi!


















Dobrodošli na moj novi post. Odlučila sam da ću izbacivati jedan post svakog dana, ako ne budem imala previše obaveza u školi. Pa da ne dužim dalje krenimo!!

1.Šta trenutno nosiš?
-Helanke i majicu.

2.Da li si ikada bila zaljubljena?
-Ahh, jesam na žalost..

3.Da li si nekada imala strašan raskid?
-Nisam.

4.Koliko imaš godina?
-Trinaest.

5.Koliko si visoka?
-1,68m.

6.Koliko si teška?
-Imam 60kg.

7.Da li imam pirsinge?
-Nemam, niti sam planirala.


8.Da li imaš neke tetovaže?
-Ne, ali sam planirala da se istetoviram sa 18.

9.Koje je tvoje omiljeno piće?
-Plazma-shake.

10.Koja je tvoja omiljena pesma?
-Vanimy ft Mehdi - Džumbus (Official Music Video)

11.Šta si u horoskopu?
-Bik.


12.Koliko se dugo tuširaš?
-Od prilike 20min.


13.Koja ti je omiljena serija?
-PLL.

14.Koji ti je omiljeni bend?
-Definitivno 'One Direction'.

15.Nešto što ti nedostaje?
-Trenutno mi nedostaju neke osobe.

16.Gde ideš kada si tužna?
-Obično idem da se prošetam parkom, ili sedim u sobi jedem sladoled i gledam neku seriju.

17.Koliko ti dugo treba da se spremiš ujutru?
-Hmm nisam sigurna, ali nekih 15min.

18.Da li si nekada bila u tuči?
-Rekla bih da jesam, idk.

19.Šta te privlači kod neke osobe?
-Prvenstveno me privlači njegova dobrota i ljubaznost prema meni,a i drugima.

20.Šta te ne privlači kod neke osobe?
-Kada je neko arogantan, i veoma drzak.

21.Osobine koje tražiš u svom partneru?
-Ako je veoma ljubazan prema meni, i ako se sa njim osećam specijalno onda je to prava osoba za mene.

22.Koja ti je omiljena boja?
-Crna.

23.Glasna ili tiha muzika?
-Definitivno glasna, uvek sam volela glasnu muziku. A kada je negde puštena veoma tiha muzika mene mnogo boli glava kasnije od toga.

24.Omiljeni citat?
-Never give up.

25.Omiljeni glumac/glumica?
-Angelina Jolie, Ian.

26.Razlozi zašto si se pridružila Blogu?
- 1.Kada mi je teško volim da svoje probleme podelim sa drugima.
  2.Volim da odgovaram na pitanja o sebi.
  3.Volim da gledam nečije 'Wish List'-e.
  4. Hmm, ne znam više ima dosta razloga ali se ne mogu setiti ni jednog više.

27.Da li imaš strahove i koji su to strahovi?
-Imam strah od paukova, ne običan strah već fobiju.
-Strah da me napuste svi moji prijatelji, tj. da ostanem sama.
-Strah da se ne izmišljaju neke priče o meni, ali to se redovno dešava..
-Strah da izgubim najbolju drugaricu, ili nekog na koga mogu najviše da se oslonim.
-Strah da izgubim roditelje, ako se pitate zašto ovo imam košmare ili da ih je neko ubio ili da se desila neka saobraćajna nezgoda.

28.Šta je poslednja stvar koja te naterala da zaplačeš?
-Znam da je ovo glupo, ali okej. Zaboravila sam za test koji smo trebali da imamo sutradan, inace setila sam se tek uvece i ucila od 21h do 00h. Umislila sam da ništa nisam zapamtila, ali se ispostavilo da sam na kraju dobila 5, i to bez greške.

29.Značenje iz tvog Blogger imena?
-Iskreno nema nikakvo posebno značenje, opisuje mene koja sam non-stop aktivna na svim društvenim mrežama.

30.Poslednji put kada si rekla nekome da ga voliš?
-Danas.

31.Poslednja knjiga koju si pročitala?
-Zoella 'Onlajn Devojka'.


32.Knjiga koju trenutno čitaš?
-Trenutno ne čitam ni jednu knjigu.

33.Serija koju si poslednju pogledala?
-Witches Of East End.

34.Poslednje mesto na kom si bila?
-Na terenu kod moje kuće, vežbala sam za utakmicu.

35.Poslednji sport koji si igrala?
-Trenirala sam odbojku 2 meseca, ali sam shvatila da ona nije za mene i prešla na fudbal. Ispostavilo se da je to sport kojim sam oduvek želela da se bavim.

36.Koja je poslednja osoba sa kojom si pričala?
-Sa mojom BFF.

37.Poslednja pesma koju si pevala?
-Shawn Mendes - Stitches

38.Omiljena tema za razgovaranje?
-Nemam je.

39.Da li imaš simpatiju?
-Trenutno nemam.

40.Šta ti je osoba kojoj si poslednjoj poslala poruku?
-Mama.

41.Omiljena hrana?
-Pomfrit.

42.Mesto koje želiš da posetiš?
-New York i Los Angeles.

43. Kada je bio poslednji put da si poljubila nekog?
-I don't know.

44.Poslednji put kada si bila uvređena?
-Svakog dana me vređaju 'drugovi' i 'drugarice' iz odeljenja. Bukvalno trpim vršnjačko nasilje.

45.Omiljeni ukus od slatkiša?
-Čokolada i gumeni medvedići sa Koka Kolom.

46.Koji instrument sviraš?
-U školi na klaviru, a kući ne sviram ništa.

47.Šta najviše voliš da nosiš od nakita?
-Narukvicu koju mi je poklonila BFF, predivna je. ♥

48.Da li si ikada koristila nakit?
-Da, jesam.

49.Poslednji put kada si izašla napolje?
-Sinoć.

50.Ko bi trebao da odgovori na ova pitanja?
-Ko god želi.

Nadam se da vam se svideo post, i da ste uživali. Volim vas! ♥
                                                                Xoxoxo♥



3 коментара:

  1. Super post! Inače, gde si pročitla knjigu od Zoelle "Moj slatkiživot"? Mislim kada je napisala? Znam da je Moj Slatki Život napisala Marija Žeželj, a Zoella Onlajn devojku :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, inače se izvinjavam jer sam pogrešila. Nisam bila dovoljno skoncentrisana kada sam pisala, jer sam imala dosta obaveza da uradim. I tada sam greškom pogrešno zapisala. :)

      Избриши
  2. I really like your blog
    I'm following you,please follow me to https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши