недеља, 29. јануар 2017.

Instagram Tag


Zdravo svima! Imam jednu vest za vas:
Od sada dok sam na raspustu ću postavljati po 2 posta dnevno, a kada krene škola po jedan!!!

Ja obožavam instagram i da se fotkam. Ne izbacujem baš svakog dana slike, ali pokušavam. Pa mogu početi sa odgovaranjem na pitanja. ☺

1.Kako se zoveš na instagramu?
-_tijanaa.m

2.Kada si napravila instagram profil?
-Pre 41nedelja.

3.Prva slika na instagramu?

4.Koliko ti pratiš, a koliko tebe prate?
-Ja pratim 87, a mene 213.

5.Šta ti piše u opisu?
-
👉fb:Тијана Миленковић 
👉#____ 👉
20.5 🎂🎉🎈 👉♉ 👉
K❤M❤E❤M❤M❤ 
👉Fudbal zivot😍😍⚽ 👉
1D❤

6.Najgora objavljena slika?
-Po meni sve iskreno, ali hajde neka bude ova:


7.Kako ti izgleda profilna slika?

8.Koliko slika objavljujes po danu, a koliko si već objavila?
-Obično jednu, kako kad. A do sada sam 13 slika.


9.Slika sa najviše lajkova?
Ima 25 lajkova.


10.Zadnja osoba koja ti je lajkovala sliku?

11.Četiri slavne osobe koje pratiš?
-zayn
-louis91
-liampayne
-niallhoran
-harrystyles

12.Pokaži treću, šestu, devetu i osamnaestu sliku.

-Imam samo 13 slike tako da 18-u nisam mogla da stavim. :)
 
13.Zadnja slika koju si objavila
-Ova.

14.Koliko često otvaraš instagram?
-Non stop.

15.Koliko stavljaš hastagova(#)?
-Do sada sam samo 1 na skoro svaku sliku.

16.Imaš li puno selfija?
-Pa u telefonu da, a na instagramu ne.

17.Imaš li neku socijalnu mrežu?
-Da, imam Facebook, Instagram, Twitter i sad ovu.

18.Koga ti taguješ?
-Pa sve zavisi, nekad bff a nekad nikog.

To bi bilo sve što se tiče ovog posta, nadam se da vam se svidelo.♥






4 коментара: