понедељак, 30. јануар 2017.

5 stvari koje me čine srećnom♥

 Zdravo svima ljudiiii. Za danas sam vam spremila nešto drugačije. Kao što vidite po naslovu posta pravim 5 stvari koje me čine srećnom. Pa možemo krenuti!!!

1. Spavanje

Kod mene je spavanje bilo, i uvek će biti na prvom mestu. Svako od nas obooooožava da spava, i da mašta. Spavanje me najviše čini srećnom, jer kada se naspavam celog dana sam uzbuđena, vesela i srećna. Kada se ne naspavam stvari uvek krenu naopako: celog dana sam nervozna, mrzovoljna i ne radi mi se ništa. Jedino što mogu da radim tog dana je da pišem blog haha.

2. Crtanje

Crtanje je u potpunosti moja opsesija. Obožavam da crtam, i to radim po 3-4h dnevno. Trudim se da mi svaki crtež ispadne lepo nacrtan i lepo osenčen, u većini slučajeva mi to uspe. Sada sam se uvežbala i baš lepo crtam. Iz likovnog sam od 3. razreda imala sve petice(od 1. i 2. nam je pisala kako crtamo i koliko smo aktivni). Kada porastem planirala sam da budem nastavnica likovnog, ali do tada ima još dosta vremena pa ću dobro razmisliti o toj odluci. 

3. Muzika

Obožavam da slušam muziku, jer to je jednostavno deo mene. Kada slušam muziku, bukvalno se osećam kao da sam u drugačijem svetu gde postojimo samo muzika i ja. Muzika me definitivno opusti. Kada god sam tužna, ili imam nedefinisane emocije(tako ja zovem kada sam ujedno i tužna i srećna haha) muzika je uvek tu da me opusti. Kada kažem muzika tu po meni bukvalno spada i pevanje, pevanje volim koliko i muziku. Obožavam da pevam ali nemam baš dobar glas za to. 

4. Pisanje bloga

To je takodje jedna od mojih opsesija. Znam da sam počela da pišem blog pre 2 dana, ali nema veze. I pre toga sam pokušavala da pišem ali to nije baš lepo ispalo. Sada kada vidim da mi uspeva sve više i više pišem, i trudim se da lepo ispadne. Meni nije baš lako zato što sam tek počela, ali se nadam da će mi posle nekog vremena lakše ići pisanje. Veeeliki sam fan Zorannah, i oduvek sam htela da budem kao ona, da imam yt kanal, da budem blogerka, itd.. Za sada imam oba samo što na yt-u ne pravim klipove haha.

5.Čitanje 

Jedna od mojih omiljenih stvari je čitanje. Dok čitam u mojoj glavi se stvore razne slike dešavanja u toj knjizi. Čitanje me smiruje a ujedno i opušta. Od predškolskog sam znala da čitam i pišem, pa sam mogla da čitam knjige i da maštam o dešavanjima iz te knjige. Kroz knjige sam shvatila mnoštvo stvari, a jedna od njih je pravilo izražavanja. Takodje volim da čitam i blogove.




To bi bilo sve što se tiče ovog posta. Nadam se da vam se svidelo jer sam mnogo vremena uložila da bi ovo lepo napisala. ♥







4 коментара:

  1. Ja tokođer mnogo volim spavanje,to mi je neka osnova.Muzika je uvijek tu da nam popravi raspoloženje:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  2. VOLIM SPAVANJE,CRTANJE I MUZIKU.NOVI SAM BLOGER,TAKO DA BI MI ZNAACILO AKO MOZES DA SE UCLANIS U MOJ BLOG!

    http://coolboy101blog.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши