четвртак, 9. фебруар 2017.

BOOK TAG♥


Zdravo svima!

Danas sam vam pripremila novi post. Dosta sam se potrudila da ovo napišem, pa se iskreno nadam da će vam se svideti. ♥

Pa, krenimo!

1. Imaš li određeno mesto za čitanje?
-Nemam baš određeno mesto, ali obično sednem ili legnem(zavisi od mog raspoloženja) negde gde je udobno I toplo I čitam.

2. Koristiš li obeleživače (bookmarker-e) ili ubaciš po koji papirić?
-Da koristim obeleživače, više mi je zanimljivo da ih sama napravim nego da kupim ‘’gotove’’

3. Da li mozeš bilo gde da prekineš čitanje ili moraš da zavšiš započeto poglavlje ?
-Skoro da nikada ne prekinem, obavezno pročitam do kraja jer mi je tako uzbudljivije.

4. Da li jedeš ili piješ dok čitaš?
-Zavisi kako kad, neki put da a neki put ne.

5. Da li gledaš TV ili slušaš muziku dok čitaš??
-Ne, zato što me dekoncentriše I ne mogu da čitam.

6. Čitanje više knjiga ili jedne po jednu?
-Čitam jednu po jednu, jer mi se sve pobuta haha.

7. Čitanje kod kuće ili bilo gde?
-Više volim da čitam kod kuće jer sam navikla. 

8. Da li nekad preskačeš stranice i čitaš unapred?
-Da, ali ne namerno. Kada mi knjiga ispadne I ne znam dokle sam stigla pa pročitam nešto što sam trebala tek posle.

9. Da li paziš na povez knjige ili ga pokidaš?
 Uvek pazim, ali mi se desi da se slučajno pokida.

10. Da li pišeš po knjigama?
-Po svojim naravno napišem ime I prezime, a po knjigama iz biblioteke nikada nisam.

To bi bilo to što se tiče ovog posta, nadam se da vam se svideo!


                                                    

2 коментара: