недеља, 29. јануар 2017.

PET TAG

Zdravo svima! Za danas sam vam pripremila novi post. Pa hajde da počnemo!
1.Kako se zove tvoj ljubimac?
-Zove se Rex.
2.Koja rasa je tvoj ljubimac?
-On je mešanac haskija i nisam sigurna još kojeg psa.
3.Koliko dugo imaš svog ljubimca?
-Nisam sigurna, ali sigurno oko 25 dana.
4.Kako si dobila svog ljubimca?
-Poklonili su mi ga.
5.Koliko je star tvoj ljubimac?
-Star je 1 mesec i 25 dana.
6.Koje su zanimljive stvari u njegovom karakteru?
-On mnogo voli da grize stvari, a pogotovo mene ali to baš i nije zanimljivo tako da nema ništa drugo.
7.Šta ti znači veza sa tvojim ljubimcem?
-Pa mi smo veoma povezani jedno za drugo, tako da mi ta veza znači puno.
8.Koji su ti najdraži trenutci sa svojim ljubimcem?
-Nismo puno vremena proveli zajedno tako da ih nemam.
9.Koji su nadimci tvog ljubimca?
-Nisam mu dala ni jedan nadimak, samo ga zovem Rex J
10.Njegova slika?
-Pokušala sam da ga slikam, ali nisam uspela jer je skakao po meni. Tako da izvinite.

To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se svideo J

Xoxoxo Tijanaa

2 коментара:

  1. Baš bih voljela da vidim tvog psa,šteta što ga nisi uspjela uslikati.Dala si mi ideju da i ja uradim ovako nešto:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno što me podržavaš, jako mi je drako zbog toga.♥
      Probaću da ga slikam pa ću postaviti. :)

      Избриши